شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

نمایش ۵ فیلم در پنجاهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه

نمایش ۵ فیلم در پنجاهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه

سینماپرس: فیلم های «هدیه‌ای در کار نیست»، «بومی»، «دارزا (درخت زاد)»، «مادر مرده» و «مادر» در دهمین جلسه از فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه۲۲ مردادماه نمایش داده می شوند.

به گزارش سینماپرس، ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده»، روز دوشنبه ۲۲ مرداد با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی، یک فیلم مستند و یک انیمیشن کار خود را ادامه می دهد.

در دهمین جلسه از فصل ششم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، فیلم‌ داستانی «هدیه‌ای در کار نیست» به کارگردانی لوسی فیشو از فرانسه، فیلم مستند «بومی» به کارگردانی کیومرث سرشار از خرم‌آباد، انیمیشن «دارزا (درخت زاد) » به کارگردانی ایرج محمدی زرینی، فیلم کوتاه داستانی «مادرمرده» به کارگردانی حامد نجابت از شیراز و فیلم کوتاه داستانی «روح» به کارگردانی مارکوس کاش از سوئیس به نمایش درمی آید.

پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.