جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

دفاع آقای بازیگر در برابر اتهامات مالی همسر سابق

برد پیت / آنجلیا جولی

سینماپرس: برد پیت، بازیگر سرشناس هالیوودی در برابر اظهارات آنجلینا جولی درباره عدم حمایت مالی از فرزندانش اظهاریه ای به دادگاه ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از د رپ، در برابر دادخواست جدید جولی به دادگاه مبنی بر این که برد پیت بعد از جدایی آنطور که باید از فرزندانشان حمایت مالی نکرده است، بازیگر سرشناس هالیوودی اوراقی به دادگاه ارایه کرد.

در حالی که این زوج نزدیک به ۲ سال است که جدا از هم زندگی می‌کنند، جولی سه‌شنبه دادخواستی به دادگاه عرضه کرد که بر مبنای آن ادعا کرده بود همسر سابقش آن طور که لازم بوده زندگی فرزندانشان را از نظر مالی تامین نکرده است.

دادگاه عالی لس‌آنجلس از سوی دیگر دیروز چهارشنبه اوراقی از برد پیت دریافت کرد که نشان می‌داد بیش از ۹ میلیون دلار برای جولی و فرزندانش در این مدت هزینه کرده است.

این در حالی است که گفته می‌شود گروه وکلای جولی هفته پیش مذاکره‌ای تلفنی با قاضی پرونده داشت و هیچ اشاره‌ای به عدم حمایت از فرزندان نکرده بود.

در اظهارنامه پیت آمده است که وی به شدت با این امر که وی حمایت زیادی از فرزندانش نکرده است مخالفت دارد و وی نه تنها ۸ میلیون دلار به همسر سابقش کمک کرده تا بتواند خانه اقامتگاه فعلی‌اش را بخرد بلکه بیش از ۱.۳ میلیون دلار برای هزینه‌های فرزندانش پرداخت کرده است.

سال پیش آنجلینا جولی خانه‌ سیسیل ب.دومیل چهره مشهور هالیوود را به قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خرید و با فرزندانش آنجا ساکن شد.

در حالی که گفته می‌شد این زوج مراحل طلاق را متوقف کرده‌اند و امکان بازگشت شان وجود دارد، جولی در اوراقی که سه شنبه به دادگاه ارایه کرده خواستار این شده که تا پایان سال مراحل طلاق آنها به انجام برسد.

در این دادخواست جولی خواستار این شده بود که دستوری برای حمایت از کودکان به صورت منظم صادر شود.

در حالی که آشنایی این ۲ که مطبوعات از آنها به عنوان برنجلینا یاد می‌کردند، از فیلم «خانم و آقای اسمیت» در سال ۲۰۰۵ شروع شد، آنها سال ۲۰۱۴ به صورت خصوصی در عمارتشان در فرانسه ازدواج کردند و سپتامبر ۲۰۱۶ جولی درخواست طلاق داد. پیت سرپرستی سه فرزند خوانده جولی را پذیرفته بود و پس از آن این زوج دارای سه فرزند مشترک هم شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.