جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

«سینما هدهد» بار دیگر همراه جشنواره فیلم کودک می شود

برنامه تلویزیونی سینما هدهد

سینماپرس: همزمان با برگزاری دوره سی و یکم جشنواره جهانی فیلم های کودک و نوجوان در دهه اول شهریورماه، بار دیگر برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» به انعکاس اخبار این رویداد خواهد پرداخت.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» از ۹ الی ۱۵ شهریور به طور روزانه به پوشش اخبار و رویدادهای سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد.

این برنامه ترکیبی (استودیویی - گزارشی) که از شبکه هدهد پخش می شود، در استودیو با مهمانان مختلف جشنواره گفتگوی مفصلی داشته و در بخش گزارشی آیین های افتتاحیه، اختتامیه، کارگاه ها و نشست های تخصصی، نمایش فیلم ها و سایر رویدادهای جشنواره را پوشش می دهد.

آیتم اخبار نیز روزانه به شرح اخبار جشنواره می پردازد و آیتم درحاشیه که حاشیه های ناب جشنواره را پوشش می دهد، از جمله بخش های این برنامه است.

اجرای «سینما هدهد» توسط ۲ مجری و یک گزارشگر انجام می شود.

برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» برای دومین دوره متوالی است که به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد و سال گذشته با تولید ۷۰ دقیقه برنامه به صورت روزانه، طولانی ترین برنامه جشنواره بود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.