سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

ستاره ترامپ از پیاده‌روی مشاهیر حذف می شود؟

ستاره ترامپ در خیابان مشاهیر هالیوود

سینماپرس: شورای شهر وست هالیوود معتقد است ستاره ترامپ باید از پیاده‌روی مشاهیرحذف شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از نشریه هیل، شورای شهر «وست هالیوود» در لس آنجلس کالیفرنیا قرار است برای حذف ستاره مشهور «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در پیاده روی «مشاهیر» در هالیوود رأی گیری کند.

بنابر گزارش یواس‌ای تودی، شورای شهر وست هالیوود  (دوشنبه شب به وقت محلی) گفت وقت این رسیده که ستاره دونالد ترامپ از پیاده‌روی مشاهیر حذف شود.

کمتر از دو هفته پیش ستاره ترامپ برای بار دوم و این بار به طور کامل تخریب شد و یک مرد ۲۴ ساله بلافاصله خودش را به پلیس تسلیم کرد و گفت مسبب این امر بوده است.

نتیجه تصویری برای ستاره مشهور «دونالد ترامپ» پیاده رو مشاهیر

اکنون شورای شهر وست هالیوود بحثی را با شورای شهر لس‌انجلس شروع کرده تا در این باره تصمیم بگیرد.

تصمیم‌گیری درباره این ستاره‌ها در اختیار شورای شهر لس‌آنجلس است نه وست هالیوود.

در عین حال باید توجه کرد که شورای شهر وست هالیوود پیشتر با حذف ستاره‌های بیل کازبی و کوین اسپیسی که متهم به سوء‌رفتار جنسی شده‌اند، مخالفت کرده بود.

رییس اتاق تجاری هالیوود که مسئولیت این امر را برعهده دارد گفته بود هر ستاره بخشی از تاریخ است و نباید تخریب شود، اما حالا شورای شهر وست هالیوود معتقد است ستاره ترامپ به خاطر سوء‌رفتار وی با زنان و بی‌احترامی به ارزش هایی که برای شورای شهر محترم است باید از این پیاده‌رو حذف شود.

این شورا تاکید کرده که این تصمیم را برای جمهوری‌خواه بودن یا محافظه‌کار بودن ترامپ نگرفته است. در عین حال یادآور شده که داشتن یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر یک افتخار است. وقتی فردی به اقلیت‌ها حمله می‌کند، حقوق مهاجران، پناهندگان و مردم ناتوان یا زنان را نادیده می‌گیرد، او دیگر نمی‌تواند افتخاری داشته باشد.

ترامپ این ستاره را در بلوار هالیوود در سال ۲۰۰۷ برای مشارکتش در صنعت سرگرمی کسب کرد. او تهیه کننده و مجری یک برنامه تلویزیونی برای کارآفرینی بود.

این ستاره یک بار در اکتبر ۲۰۱۶ و با فاصله چند روز از انتخابات ریاست جمهوری تخریب شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.