دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

حمیدرضا پگاه:

برخی برای بازیگری کارهایی می‌کنند که من نمی‌توانم

حمیدرضا پگاه

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "عاشقانه" گفت: من بازیگرم و باید منتظر پیشنهادات باشم زیرا کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم البته برخی می‌توانند برای بازیگری کارهای دیگری انجام دهند اما من نمی‌توانم.

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری در سال ۹۷ گفت: این روزها مشغول هیچ کاری نیستم و بازی در هیچ پروژه ای را قبول نکرده ام. در واقع پیشنهادات خوبی نشده که بخواهم بازی کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: فیلمنامه هایی که تاکنون به دستم رسیده را دوست نداشتم و یا اگر فیلمنامه خوب بوده در خصوص سایر شرایط های کاری به توافق نرسیده ایم و این دلیلی است که این روزها کم کار شده‌ام.

بازیگر سریال "عاشقانه"درباره حضور دوباره خود سینما اضافه کرد: بعید می دانم که در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشم زیرا هیچ پیشنهادی برای بازی در سینما به من نشده است. من حرف خاصی ندارم که درباره بازی در سینما بزنم یا اینکه توضیح بدهم که چرا حضور ندارم زیرا اگر خودم دلیلش را می دانستم قطعاً آن را حل می‌کردم.

وی درباره نبود پیشنهادات خوب بازی در سینما تاکید کرد: اگر پیشنهاد خوب باشد و فیلمنامه خوب به من بدهند بازی در سینما را دوست دارم و آن را قبول می‌کنم. من بازیگرم و باید منتظر پیشنهادات باشم زیرا کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم البته برخی می‌توانند برای بازیگری کارهای دیگری انجام دهند اما من نمی‌توانم.

/////////////////////////////

پگاه درباره احتمال همکاری دوباره خود در سریال منوچهر هادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر پیشنهادات خوب هستم. درباره بازی در سریال دل و یا عاشقانه دو هیچ صحبتی با من نشده و اگر شما منوچهر هادی را دیدید سلام مرا به وی برسانید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.