دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

اهدای پلنگ ویژه لوکارنو به رییس آمازون

تد هوپ

سینماپرس: با اهدای جایزه ویژه جشنواره فیلم لوکارنو از «تد هوپ» رییس تولیدات سینمایی آمازون استودیوز تجلیل شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، تد هوپ رییس تولیدات سینمایی آمازون استودیوز با دریافت جایزه ویژه جشنواره لوکارنو سوییس که ویژه تولیدکنندگان مستقل است، تجلیل شد.

هوپ در حالی که پلنگ طلای جشنواره را در دست داشت در پیازا گرانده مقابل هزاران نفر گفت: تهیه کننده کسی است که دیگران را تشویق می‌کند تا جاه‌طلبی‌ها و احساسات خود را باور کنند تا به یک چشم انداز برسند و بعد کار اصلی او مراقبت از این چشم‌انداز و مطمئن شدن از این است که فیلم از هر نظر و جنبه می‌تواند عملی شود.

این تهیه کننده ۵۶ ساله با یادآوری نخستین دیدارش با آنگ لی که بیش از ۳۰ سال پیش اتفاق افتاد، بیان کرد: او به من گفت اگر نتواند هر چه زودتر یک فیلم بسازد، می میرد!

هوپ که سال ۲۰۱۵ به آمازون ملحق شده است، بیان کرد که این روزها دنبال کسی است که حرف جدیدی برای گفتن به روشی جدید داشته باشد که ممکن است در بدو امر با حمایت روبه رو نشود.

وی در ضمن افزود آمازون پس از ساختن فیلم‌هایی که احتمال زیادی برای بردن جایزه دارند و دریافت سه جایزه اسکار، دیگر به فکر دریافت جایزه نیست.

رییس آمازون با گفتن این که «ما فقط تلاش می‌کنیم تا فیلم‌های واقعا بزرگ بسازیم» چنین ادامه داد: شاید برخی‌هایشان جایزه بگیرند، شاید هم برخی‌هایشان جایزه نگیرند که این واقعا مهم نیست.

آمازون استودیوز یک فهرست بلندبالا از فیلم‌هایی دارد که به زودی به نمایش درمی‌آیند که فیلم عظیم «جنگ سرد» ساخته پاول پاولیکوفسکی که ۲۱ دسامبر در آمریکا به نمایش درمی‌آید از جمله آنهاست. این فیلم در جشنواره کن به نمایش در آمد و جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

هوپ تاکید کرد فیلم لوکا گوادانینو با عنوان «Suspiria» که در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی‌آید شبیه هیچ فیلم دیگری که تاکنون دید شده نیست.

وی افزود: چه چیزی جالب‌تر از این است که در یک اتاق بزرگ بنشینی و ببینی یک مرد بزرگ در کنار دستت دارد گریه می‌کند؟ همین چیزهاست که حس آدم را نسبت به دنیا تغییر می‌دهد.

این مدیر سینمایی اظهار کرد: اگر نتوانی اشک‌ها و شادی‌ها را از وجودت بیرون بریزی احتمالا خواهی مرد.

در جشنواره فیلم لوکارنو جایزه ریموندو رزونیکو که از سال ۲۰۰۲ و به یاد مردی که تقریبا ۲۰ سال رییس این فستیوال بود ایجاد شده و به بهترین فیلمساز مستقل اهدا می‌شود، به تد هوپ تعلق گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.