دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

در آستانه برگزاری جشنواره صورت گرفت؛

دیدار دبیر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان

آرم جشنواره فیلم کودک و نوجوان*

سینماپرس: دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور در نخستین جلسه از دوره آموزشی داوری و خبرنگاری این رویداد، با داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان جشنواره به گفت و گو نشست.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، دوره آموزشی داوری و کلاسهای خبرنگاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با حضور ۵۶ داور کودک و نوجوان و ۳۳ خبرنگار نوجوان آغاز شد.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره با حضور در سازمان آموزش رایانه ای شهرداری اصفهان و فرهنگسرای نوجوان این شهر، با داوران خبرنگاران کودک و نوجوان جشنواره دیدار کرد.

از میان این داوران و خبرنگاران منتخب که به مرحله دوم راه یافته اند، ۳۱ تا ۴۰ کودک و نوجوان آثار بخش مسابقه سینمای ایران و ۴ تا ۶ کودک و نوجوان آثار بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را داوری خواهند کرد.

همچنین ۱۵ تا ۱۷ خبرنگار و ۴ عکاس نیز رویدادهای این جشنواره را در قالب خبر و عکس ثبت می کنند. ۳ تا ۵ خبرنگار نوجوان مسلط به زبان انگلیسی در بخش بین الملل، این جشنواره را همراهی خواهند کرد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.