شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

گزارشی از انتخاب غلط یک مجری بی‌ادب توسط صدا و سیما؛

اثرات خندوانه و سلبریتی‌های یک شبه‌اش در تلویزیون!

«مجید افشاری» یکی از کمدین‌های برنامه «خنداننده شو»

سینماپرس: انتخاب این کمدین جنجالی به عنوان مجری برنامه در حالی است که بسیاری از مجریان تأیید شده سیما، بیکار هستند. و مشخص نیست که شخصی با ادبیات زننده این کمدین جنجالی، چه درسی برای جوانان و سایر مخاطبان تلویزیون دارد؟!

خنده و شادی خوب است اما خندیدن به هر دلیلی خوب نیست. متاسفانه مدت‌هاست که شوخی‌های رکیک و زننده و ناهنجار بخشی از حرف‌های به اصطلاح کمدین‌هایی شده است که از هرراه و روشی قصد خنداندن مخاطبان خود را دارند.

«مجید افشاری» یکی از کمدین‌های برنامه «خنداننده شو» بود که بارها به دلیل استفاده از تعابیر زشت، زننده و حرمت شکن مورد نقد قرار گرفت. حالا خبرها حاکی از آن است که این شخص، مجری برنامه‌ای در شبکه سه برای نوجوانان شده و قرار است که اجرای برنامه «ایرانیوم» شبکه سوم سیما را برعهده بگیرد.

این در حالی است که اسفندماه سال گذشته این فینالیست برنامه «خندوانه» با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اجرای یک استندآپ کمدی درباره پرستاران، حرف‌های توهین آمیز و وقیحانه ای در خصوص این قشر زحمت کش به زبان آورد. پس از آن بود که موجی از انتقادات علیه مجید افشاری به راه افتاد.

حالا با انتشار خبر انتخاب این شخص جنجالی به عنوان مجری برنامه‌ای در شبکه سه انتقادات علیه مجید افشاری قوت گرفت. در این رابطه محسن شهمیرزادی که خندوانه را مقصر بروز کمدین‌های این چنینی می‌داند، در صفحه توئیت خود نوشته است:‌ « اثرات خندوانه و سلبریتی های یک شبه اش...»

محمدرضا باقری فعال رسانه‌ای نیز در این رابطه توئیت کرده است: «این مردک بی‌ادب رو یادتونه؟ حالا قرار مجری یه برنامه تو شبکه ۳ بشه!»

مشخص نیست که صدا و سیما بر چه اساسی مجریان تلویزیونی را انتخاب می‌کند و آیا به سابقه و رفتارهای آنها هیچ توجهی ندارد؟ آیا رسانه ملی هنوز نتوانسته مجریانی در تراز انقلاب و در شان مردم ایران را به کار گیرد؟

از سوی دیگر باید گفت که انتخاب این کمدین جنجالی به عنوان مجری برنامه در حالی است که بسیاری از مجریان تأیید شده سیما، بیکار هستند. و مشخص نیست که شخصی با ادبیات زننده این کمدین جنجالی، چه درسی برای جوانان و سایر مخاطبان تلویزیون دارد؟!

*جوان آنلاین

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.