شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

از شبکه مستند سیما؛

آثار راه یافته به جشنواره تولیدات مراکز پخش می شود

شبکه مستند

سینماپرس: مستندهای راه‌ یافته به بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما از شبکه مستند سیما پخش می شوند.

به گزارش سینماپرس، با توجه به برنامه‌ریزی معاونت امور استان‌های صداوسیما مبنی‌بر پخش آثار راه یافته به بیست و یکمین جشنوراه تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز از شبکه‌های سراسری سیما، جدول پخش مستندهای تولیدی مراکز لرستان، ایلام، اردبیل، گلستان، همدان، فارس، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و مازندران از شبکه مستند سیما اعلام شد.

این مستندها پس از اذان مغرب بین ساعت ۲۰:۱۵ تا ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌روند.

طبق جدول زمان‌بندی پخش مستندهای تولیدی مراکز، «رکورد» کاری از مرکز لرستان شنبه ۱۳ مردادماه از شبکه مستند پخش می‌شود. روزهای دوشنبه و چهارشنبه این هفته هم به ترتیب مستندهای «آواها و نماها» تولید مرکز ایلام و «بایرام آیی» از مرکز ایلام روی آنتن می‌روند.

شنبه هفته آینده ۲۰ مردادماه نیز مستند «طعم زندگی» کاری از مرکز گلستان از شبکه مستند پخش خواهد شد و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه همان هفته نیز شاهد پخش مستندهای «نعمتی به نام کلزا» و «سرزمین کهن کوچ» از مراکز گلستان و لرستان خواهیم بود.

شنبه ۲۷ مردادماه، مخاطبان شبکه مستند به تماشای مستند «گرون یعنی سوخت» کاری از مرکز همدان می‌نشینند و مستند «مازون شاعر قشقایی» از تولیدات مرکز فارس هم روز دوشنبه ۲۹ مردادماه پخش می‌شود.

چهارشنبه ۳۱ مردادماه مستند «بخت سپید» از تولیدات مرکز آذربایجان غربی پخش می شود و روزهای شنبه و دوشنبه سوم و پنجم شهریورماه نیز دو مستند «خون زمین» از مرکز خراسان رضوی و «ردپای گرگ» کاری از مرکز مازندران روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما، هفته نخست شهریورماه به میزبانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.