شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

«سلوک» مهرماه جلوی دوربین می رود

عباس رافعی

سینماپرس: عباس رافعی از ساخت فیلم سینمایی «سلوک» به کارگردانی محمدحجت ذیجودی در مهرماه خبر داد و گفت هنوز عوامل فیلم نهایی نشده اند.

به گزارش سینماپرس، عباس رافعی تهیه کننده سینما در گفتگو با یک خبرگزاری درباره زمان ساخت فیلم سینمایی «سلوک» به کارگردانی محمدحجت ذیجودی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، بیان کرد: پیش از این در نظر داشتیم فیلممان را در مردادماه کلید بزنیم ولی به دلیل گرمای هوا این کار را به بعد موکول کردیم در نتیجه شهریور ماه پیش‌تولید را آغاز می کنیم و در مهرماه فیلم را کلید می زنیم.

وی افزود: هرچند در فصل پاییز هوا زود تاریک می شود اما عوامل آسایش دارند و می توانند به راحتی کار خود را انجام دهند از همین رو فیلمبرداری «سلوک» را به بعد موکول کردیم.

رافعی در پایان با علام اینکه هنوز با هیچکدام از عوامل برای حضور در این فیلم به نتیجه نرسیده اند، گفت: تمام صحنه های این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود و ما در نظر داریم آن را به سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم.

«سلوک» یک فیلم شهری است که شخصیت اصلی آن یک زن است.

«سلوک» به مساله زن در جامعه امروزی ایران می پردازد؛ جامعه ای که مردان در آن به سختی گلیم خود را از آب بیرون می کشند و حال یک زن باید با سنت ها، جامعه و مسایل معیشتی روز مبارزه کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.