چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

آقای بازیگر: شباهتی به نقش‌هایم ندارم

سیروس همتی در نشست خبری نمایش«بوقلمون»

خبرگزاری فارس: بازیگر سریال «دلدادگان» گفت: این سریال در دو برهه مختلف زمانی اتفاق می‌افتد و من و مهدی صبائی تنها بازیگرانی بودیم که در هر دو برهه نقش‌های جوانی خودمان را بازی کردیم.

«سیروس همتی» بازیگر سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی گفت: در این سریال نقشی را با سه گریم متفاوت بازی می‌کنم و از همان ابتدا به خاطر همین این نقش را قبول کردم.

وی ادامه داد: این سریال در دو برهه مختلف زمانی اتفاق می‌افتد و در آن هر شخصیتی توسط دو بازیگر در زمان گذشته و حال ایفا می‌شود و من و مهدی صبائی تنها بازیگرانی بودیم که در هر دو برهه نقش‌ه ای جوانی خودمان را بازی کردیم.

این بازیگر در ادامه بیان داشت: من و صبائی مثل یک زنجیر این سی سال را به همدیگر وصل کردیم و ۱۰ ماه در خدمت پروژه بودیم.  

همتی با اشاره به گریم سنگینی که برای حضور در این سریال داشته است، گفت: گریمی که در فاز پایانی سریال داشتم، با احتساب پاک کردنش نزدیک به ۶ ساعت و نیم طول می‌کشید و تا به حال چنین تجربه‌ای حتی در تئاتر نداشتم. طولانی ترین گریم من در تئاتر برای ماریا حاجیا در ننمایش کلنل بود که ۴۰ دقیقه بود.

بازیگر سریال «خوب بد زشت» ادامه داد: همه لحظه‌‌هایی که در این سریال بازی می‌کردم را دوست داشتم و برایم لذت بخش بود. خستگی زمانی به تنم می‌ماند که موقع ضبط باران می‌آمد و بعد از اینهمه ساعت زیر گریم نشستن می‌گفتند نمی‌توانیم ضبط کنیم!

وی با اشاره به جذابیت‌های شخصیت سید نیز عنوان داشت: سید، دوست صمیمی مالک یا همان قهرمان اصلی سریال است که همیشه همراه و دوست او است. اوعلاوه بر وجهه مثبتی که از نامش پیداست به عطاری مشغول است و فرد آرامی است و در خلال قصه به جبهه می‌رود. اما در اصطلاح وجدان بیدار مالک است که وجهه بیرونی پیدا کرده است.

همتی در ادامه بیان داشت: ویژگی مهم این نقش این است که با خودم مغایرت داشت. او شخصیتی آرام و از جنس طمانینه و حرکت‌های آرامش دهنده دارد و من اینطور نیستم.

بازیگر سریال «ماتادور» در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: هنوز که سریال پخش نشده و نمی‌توانم درباره نتیجه کار نظر قطعی بدهم و فقط دوستانی که در باکس مونتاژ بودند این سریال را دیدند. اما مطمئنم که از آندسته سریال‌هایی است که کیفیت بالایی دارد و در جذب مخاطب موفق خواهد بود.

وی با بیان طولانی‌ بودن برخی سریال‌ها نیز گفت: سریال‌های طولانی معضلی دارد و آن هم این است که باید مراقب باشیم که روزمره نشود و نگذاریم که این زمان طولانی، برای سریال و بازیگر شرایط را طوری رقم بزند که حس کنند دارند کاری اداری انجام می‌دهند.

این بازیگر در همین زمینه افزود: در شرایط مالی سازمان صدا و سیما که بودجه‌ای برای ساخت سریال‌ها نیست، تولید سریالی به این وسعت مدیریت ویژه‌ای می‌خواهد که همه اینها به عهده تهیه کننده‌مان آقای ایرج محمدی بود که با درایتی که داشتتند این سریال را به سرانجام رساندند. همه ما با عشق کار می‌کردیم و همه‌مان شرایط تلویزیون را می‌دانستیم و می‌دانستیم که چه اجحافی در حق برخی سریال‌ها می‌شود. خطاب به مسئولان باید بگویم اگر پول ندارید چرا چند سریال هم زمان می‌سازید!؟ که نتوانید از عهده به سرانجام رساندن آنها برآیید.

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی بزودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.