سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

برگزاری جشن مستقل انیمیشن پس از ماه صفر

امیرسحرخیز

سینماپرس: به گفته امیر سحرخیز رییس هیات مدیره صنف انیمیشن، دهمین جشن مستقل انیمیشن پس از ماه محرم و صفر برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، امیر سحرخیز رییس هیات مدیره صنف انیمیشن در گفتگو با یک خبرگزاری جدیدترین اخبار در زمینه برگزاری دهمین جشن مستقل انیمیشن را اینگونه بیان کرد: جشن مستقل سینمای انیمیشن بعد از ماه محرم و صفر برگزار می شود، البته هنوز تاریخ دقیق مشخص نیست و چند تاریخ را به هیات مدیره خانه سینما پیشنهاد داده ایم که هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم.

وی بیان کرد: این دوره از جشن انیمیشن بعد از برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران برگزار می شود و با توجه به اینکه قرار است جشن اصلی کوچک برگزار شود ما نیز تصمیم گرفته ایم جشن انیمیشن را کوچکتر برگزار کنیم.

رییس هیات مدیره صنف انیمیشن ادامه داد: فراخوان این دوره از جشن انیمیشن بعد از برگزاری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران منتشر می شود تا علاقه مندان زمان ۲ ماهه ای را برای ارسال آثار خود داشته باشند.

وی در بخش دیگر صحبت هایش تاکید کرد: برخی از مسایل صنفی از جمله عضویت فیلمنامه نویسان انیمیشن در صنف خودمان، همچنان در حال بررسی است ولی هنوز به نتیجه قطعی در این زمینه نرسیده ایم.

سحرخیز توضیح داد: در زمینه همکاری با آسیفا در برگزاری جشن انیمیشن نیز باید بگویم که در این زمینه همکاری و همراهی و تعامل خوبی برقرار است.

وی ادامه داد: به زودی و بعد از مشخص شدن هیات انتخاب فیلم های کوتاه انیمیشن برای حضور در جشن بزرگ سینمای ایران، ۵ فیلم نامزد برای داوری نهایی در بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران انتخاب می شود.

سحرخیز در پایان گفت: این روزها آخرین روزهای ثبت نام برای عضویت در صنف انیمیشن است و تا امروز نزدیک به ۳۰۰ نفر برای عضویت در صنف انیمیشن درخواست داده اند که بررسی عضویت آنها طی هفته آینده آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.