دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

گفت و گو با سیدمهدی صدرالساداتی راجع به لغو دعوتش در برنامه شبکه ۴؛

تحمل انتقاد ندارند، نمی‌گذارند به تلویزیون بروم!

سید مهدی صدرالساداتی

سینماپرس: سید مهدی صدرالساداتی می‌گوید: «دو روز پیش بود که آقای موسوی، تهیه کننده برنامه «پیش رو»، من را به برنامه شان دعوت کردند. از آنجایی که می‌دانستم ممکن است برخی نگذارند برنامه من پخش شود، این دعوت را در صفحه شخصی‌ام اعلام کردم تا اینکه روز گذشته تماس گرفتند و با بهانه‌ای عجیب خبر لغو حضور من در برنامه شان را دادند.»

به گزارش سینماپرس، سید مهدی صدرالساداتی درباره لغو حضورش در برنامه شبکه چهار می‌گوید: «دو روز پیش بود که آقای موسوی، تهیه کننده برنامه «پیش رو»، من را به برنامه شان دعوت کردند. از آنجایی که می‌دانستم ممکن است برخی تحمل انتقاد نداشته باشند و نگذارند برنامه من پخش شود، این دعوت را در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام که بیش از صد هزار نفر آن را می‌بینند، اعلام کردم تا اینکه روز گذشته تماس گرفتند و با بهانه‌ای عجیب خبر لغو حضور من در برنامه شان را دادند.»


این فعال فضای مجازی که به طلبه اینستاگرام معروف است راجع به بهانه مسئولان برنامه «پیش رو» برای لغو دعوتش می‌گوید: «با وجود اینکه این برنامه فقط یک مهمان دارد و قرار بود من در آن حاضر شوم به من گفتند که نمی‌توانیم دوتا مهمان داشته باشیم؛ مهمان برنامه این هفته ما آقای زائری است و برنامه شما لغو شده است! بعد از آن هم گفتند که حالا هفته‌های آینده با شما تماس می‌گیریم و شما را دعوت می‌کنیم.»

او ادامه می‌دهد: «من بخاطر این برنامه و این دعوت از قم تا تهران آمده بودم و به نظرم این رفتار، رفتار اخلاقی و رسانه‌ای نیست که با بهانه آوردن آن را لغو کنند.»


صدرالساداتی در پاسخ به این سوال که چرا پیگیر آقازاده‌ها شده‌اید، می‌گوید: «در حال حاضر سراغ تمام آقازاده‌ها نرفته‌ایم. البته فعلا! همچنین سراغ آقازاده‌هایی رفته‌ام که فخرفروشی‌ها و کارهایشان را به نمایش گذاشته‌اند و قصد دارند که دیده شوند! من به آن‌ها کمک می‌کنم که بهتر دیده شوند!»


سید مهدی صدرالساداتی در رابطه با این موضوع که چرا با اشرافی‌گری مخالف است، می‌گوید: «متاسفانه مردم در بدترین شرایط در ۳۰ سال اخیر زندگی می‌کنند. آن‌ها فشار اقتصادی شدیدی را متحمل شده‌اند. حتی خیلی از آن‌ها نمی‌توانند کالای اساسی زندگی‌شان را تهیه کنند؛ بنابراین آقازاده‌ها هیچ حقی ندارند فخرفروشی کنند و تصاویرشان را به نمایش بگذارند.»

*جوان آنلاین

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.