دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

«علف، ماجراجویان سینما» اواخر سال کلید می خورد

محمدمعین صمدی

سینماپرس: کارگردان سینمای انیمیشن از ساخت یک فیلم مستند - انیمیشن با عنوان «علف، ماجراجویان سینما» در اواخر سال خبر داد.

به گزارش سینماپرس؛ محمدمعین صمدی کارگردان سینمای انیمیشن در گفتگو با یک خبرگزاری درباه انیمیشن سینمایی «علف، ماجراجویان سینما» که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: انیمیشن سینمایی «علف، ماجراجویان سینما» یک فیلم مستند- انیمیشن است و براساس مستندات تاریخی درباره اولین فیلم بلندی که در سال ۱۹۲۴ در ایران با عنوان «علف» تولید شد، ساخته می شود. در آن سال یک کارگردان خارجی به ایران آمد و این فیلم را ساخت که عنوان اولین فیلم بلند سینمای ایران و دومین فیلم بلند مستند دنیا را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: انیمیشن سینمایی «علف، ماجراجویان سینما» به روند ساخت فیلم «علف» و کاراکترهایی که در ساخت آن سهیم بودند، می پردازد و ما این موضوع را نشان می دهیم که چه شد آنها به ایران آمدند و این فیلم را که درباره کوچ یکی از ایل های بختیاری است، ساختند.

صمدی با بیان اینکه «علف، ماجراجویان سینما» مربوط به سنین نوجوان به بالاست، اظهار کرد: موضوع این فیلم درباره تاریخ سینماست و نوجوانان و بزرگسالان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در نظر دارم یک سری ایده پردازی برای این فیلم داشته باشم و برخی از تصویرسازی ها را انجام دهم تا بتوانم برای ساخت آن سرمایه گذار جذب کنم از همین رو فکر می کنم اواخر امسال بتوانم «علف، ماجراجویان سینما» را کلید بزنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.