دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

«شاخ شیطان» برای ایام محرم آماده می‌شود

انوش معظمی

سینماپرس: انوش معظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: نمایشنامه‌ای باعنوان «شاخ شیطان» در حال آماده‌سازی دارم که امیدوارم در ایام محرم و صفر به اجرا برسد.

به گزارش سینماپرس، انوش معظمی، کارگردان، بازیگر و نویسنده تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: من این روزها مشغول نگارش طرح یک مجموعه تلویزیونی هستم با عنوان «خاکستر و ققنوس» که عمده قصه آن از زمان حال شروع اما بخش عمده داستان از نیمه دهه دوم قرن حاضر بین سال‌های ۱۳۱۴ تا ۱۳۱۵ و مبارزات لوتیان و جوانمردان زورخانه ها در قضیه کشف حجاب رضاخان می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: برای تولید کار تلویزیون را در نظر دارم اما قصه آنقدر جذابیت دارد که در بخش خصوصی هم تهیه بشود به دلیل اینکه مردم ما با جماعت پهلوانان و لوتیان زورخانه‌ها آشنا هستند و این فضا همواره قصه خوبی برای ما محسوب می‌شده در صورتی که ارتباط درستی برقرار شود.

معظمی درباره شرایط تئاتر و فعالیت خودش گفت: کار تئاتر جسته و گریخته پیشنهاد دارم، دو کار جدی هم تا پای قرارداد رسید اما به دلیل شرایط اقتصادی تهیه کننده‌ها پا پس کشیدند. 

این نویسنده و بازیگر گفت: متأسفانه مشکلات اقتصادی زیاد شده و مردم شاید دیگر برایشان تئاتر اولویت ندارد اما مهم این است کارهایی که اجرا می‌رود کیفیت لازم را داشته باشد که آن هم البته باز به شرایط اقتصادی باز می‌گردد چرا که وقتی وضعیت مالی مشخص نباشد اولویت کیفیت هم کنار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در حال نگارش نمایشنامه عاشورایی است، گفت: سفارشی برای یک سازمانی ایام محرم و صفر داشتم که به دلیل حذف ردیف بودجه آنها این سفارس کنسل شد اما من نمایشنامه را کنار نگذاشتم و در حال نگارش آن هستم امیدوارم که شرایط برای اجرا فراهم شود.

معظمی اظهار داشت: این نمایشنامه با عنوان «شاخ شیطان» به پل ارتباطی بین عاشورا و مسائلی که الان در حال رخ دادن است مرتبط می‌شود.

*فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.