یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

مستند «رویکرد دوگانه»؛ روایت تناقض گویی آژانس انرژی اتمی در قبال ایران

آرم شبکه یک سیما*

سینماپرس: همزمان با شصت و یکمین سالروز تاسیس آژانس بین المللی انرژی اتمی، مستند «رویکرد دوگانه» امشب هفتم مردادماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، مستند "رویکرد دوگانه" نگاهی به عملکرد این آژانس در قبال پرونده فعالیت‌های هسته‌ای کشورهای مختلف در طول دوران فعالیت خود دارد. عملکردی که به نظر می‌رسد با توجه به عدم توجه به فعالیت‌های هسته‌ای برخی کشورها به ویژه رژیم صهیونیستی که مشخصاً فعالیت‌های هسته‌ای‌اش به سمت ساخت سلاح اتمی منحرف شده، چشمانش را بر روی این فعالیت‌های کاملاً نظامی بسته است.

این مستند ابعاد سیاسی و فنی پرونده کشورهایی مانند ایران در آژانس انرژی اتمی را پررنگ‌تر کرده و نشان می‌دهد که این آژانس رویکردی دوگانه و تأثیرگذاری در برخورد با ایران در قبال پرونده هسته‌ای دارد و نشان خواهد داد تا چه حد این سازمان بین‌المللی تحت نفوذ سیاسی کشورهای غربی بخصوص آمریکا قرار دارد.

در ۲۹ جولای۱۹۵۷ اساسنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی ۲۶ کشور با هدف تسهیل و توسعه سهم انرژی اتمی در صلح، سلامت و شکوفایی در جهان پذیرفته شد. عوامل برنامه عبارتند از: تدوین و کارگردانی سعید چهرگانی، گوینده امیر حسین طاهری و مدیر تولید مهران علیزاده.

 مستند "رویکرد دوگانه" به تهیه کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که امشب یکشنبه هفتم مرداد حوالی ساعت ۲۰ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.