جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

داریوش بابائیان:

فیلمبرداری «یک آمپول ناقابل» به پایان رسید

داریوش بابائیان

خبرگزاری میزان: تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: تلاشمان این است تا قبل از جشنواره کودک و نوجوان اصفهان مراحل پس از تولید این فیلم را انجام بدهیم، تا در این جشنواره حضور داشته باشیم، بنابراین فکر می‌کنم مراحل پس از تولید تا پایان مردادماه به پایان برسد.

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین مراحل تولید "یک آمپول ناقابل" گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی "یک آمپول ناقابل" روز دوشنبه به پایان رسید و در حال حاضر فیلم در مرحله تدوین قرار دارد.

وی در همین راستا افزود: تدوین و صداگذاری "یک آمپول ناقابل" با حامد رضی است و جلوه‌های ویژه آن توسط پیام عرب‌زاده انجام خواهد شد.


این تهیه‌کننده درباره تدوین "یک آمپول ناقابل" اظهار کرد: پس از تدوین وارد مرحله صدا گذاری می شویم و تلاشمان این است تا قبل از جشنواره کودک و نوجوان اصفهان مراحل پس از تولید این فیلم را انجام بدهیم، تا در این جشنواره حضور داشته باشیم، بنابراین فکر می‌کنم مراحل پس از تولید تا پایان مردادماه به پایان برسد.

این تهیه‌کننده درباره کیفیت فیلم "یک آمپول ناقابل" توضیح داد: ما در مکانی تولید را کلید زدیم و فیلمبرداری را شروع کردیم که فیلم با کیفیت تولید شود. همه شرایط اعم از تعامل عوامل و موضوع مالی پروژه هم در تولید به خوبی پیش رفت.


بابائیان خاطرنشان کرد: اگر پس از حضور فیلم "یک آمپول ناقابل" در جشنواره نوجوان در اصفهان، بتوانیم آن را در جشنواره فیلم فجر نیز شرکت دهیم برای آن برنامه‌ریزی کرده و در این جشنواره شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.