سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

«پارادایس» به فینال جشنواره انگلیسی راه یافت

پارادایس

سینماپرس: فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی به فینال بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «Out Of The Can» راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، بنابر اعلام کمپانی American Brightlight Film Productions که پخش جهانی فیلم «پارادایس» ساخته علی عطشانی را بر عهده دارد، این فیلم در تازه‌ترین حضور خود به فینال بخش مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «Out Of The Can» در کشور انگستان راه یافت.

جشنواره بین‌المللی فیلم «Out Of The Can»، فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است و دومین دوره آن در روزهای ۴ و ۵ آگوست امسال برابر با ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه با حضور فیلمسازانی از سراسر جهان در دِربی شایر کشور انگلستان برگزار می‌شود.

حضور «پارادایس» در فینال جشنواره انگلیسی

در فیلم «پارادایس» که بازیگرانی همچون جواد عزتی و مهران رجبی از ایران و الویا بورکات و کانرین فولوس از کشور آلمان به ایفای نقش پرداخته‌اند، سال ١٣٩۴ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شد.

داستان این فیلم که در راستای تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب تشیع و نفی فرقه‌های دروغین منتسب به اسلام همچون طالبان و داعش است، درباره حضور سه روحانی ایرانی در کنفرانسی در کشور آلمان با عنوان «مذهب من» است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.