سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

حضور ۲ بازیگر جدید در فیلم «ماهی و برکه»/ بازدید کارگردان «روزی روزگاری» از پشت صحنه

فیلم سینمایی «ماهی و برکه»

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی با اضافه شدن ۲ بازیگر جدید ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی هادی انباردار در شهر اقلید استان فارس با اضافه شدن ۲ بازیگر ادامه دارد.

مهدی فقیه و مهرانه به نهاد جدیدترین بازیگرانی هستند که به تازگی جلوی دوربین این فیلم سینمایی رفته اند. تا به این لحظه ۴۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماهی و برکه» انجام شده است. بخش هایی از این فیلم سینمایی در خارج از کشور فیلمبرداری می شود.

امرالله احمد جو کارگردان سینما طی روزهای گذشته از پشت صحنه فیلم سینمایی «ماهی و برکه» بازدید کرده است.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است: فیلم به زندگی مخترعی با نام علی یزدانی در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

برخی از بازیگران این فیلم سینمایی که تا به این لحظه مقابل دوربین قرار گرفته اند عبارتند از سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی، مهدی فقیه و مهرانه به نهاد.

از دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» می توان به مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، مدیر تولید: صادق ایزدخو، استوری بورد: علی امامزاده و حسین آزادی، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، عکاس: امیر حق‌بر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.