دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

آغاز اکران تابستانه فیلم های کوتاه از هفته دوم مرداد

جلسه هم اندیشی کارگردانان مجموعه فیلم های کوتاه با مدیر گروه «هنر و تجربه»

سینماپرس: اکران تابستانه فیلم های کوتاه با نمایش ۶ اثر از مردادماه آغاز می شود.

به گزارش سینماپرس، جلسه هم اندیشی کارگردانان مجموعه فیلم های کوتاه نوروزی و اکران تابستانه فیلم کوتاه با مدیر گروه «هنر و تجربه» برگزار شد.

با توجه به موفقیت اکران مجموعه فیلم های کوتاه نوروز، کارگردانان این فیلم ها به همراه کارگردانانِ طرح اکران تابستانه فیلم های کوتاه با حضور جعفر صانعی مقدم مدیرعامل سینمای «هنر و تجربه» و امیرحسین علم الهدی جلسه هم اندیشی برای تداوم اکران مجموعه فیلم های کوتاه را برگزار کردند.

در این جلسه کاوه مظاهری کارگردان فیلم کوتاه «روتوش» و آرین وزیردفتری کارگردان فیلم «هنوز نه» از تجربه های اکران فیلم های کوتاه نوروز سخن گفتند و دلایل موفقیت های این فیلم ها را در اکران برشمردند. این فیلمسازان ضمن استقبال از نمایش فیلم های کوتاه در دوره جدید سینمای «هنر و تجربه»، بر هم افزایی بین فیلمسازان، سینمای «هنر و تجربه» و نمایندگان و علاقمندان این نوع سینما در شهرهای مختلف تاکید کردند.

اکران تابستانه فیلم های کوتاه از هفته دوم مرداد ماه آغاز می شود.

«سایه فیل» ساخته آرمان خوانساریان، «هشتگ ساعت چهار» ساخته عاطفه محرابی، «تناوب» ساخته علی خوشدونی فراهانی، «سکوت» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری، «باران آهسته می بارد» ساخته سعید نجاتی، «مارلون» ساخته درناز حاجیها از جمله فیلم هایی هستند که قرار است از هفته دوم مرداد به نمایش در آیند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.