دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی در طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲

جلسه مشترک مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیرکل و مدیران مجموعه اداره کل روابط عمومی رسانه ملی

سینماپرس: در جلسه ای با حضور مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی، بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف جهت تحقق بخشیدن به اهداف طرح قرآنی ۱۴۵۲ تاکید شد.

به گزارش سینماپرس، جلسه مشترک مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیرکل و مدیران مجموعه اداره کل روابط عمومی رسانه ملی روز گذشته ۳۱ تیر در محل این شبکه تلویزیونی برگزار شد.

در این جلسه محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به تشریح طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۲ پرداخت و گفت: این طرح که دوازدهمین دوره خود را سپری می کند، در چند سال اخیر به طور ویژه در راستای تحقق بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن حرکت می کند که خدا را شکر اثرات خوبی از خود به جا گذاشته است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی جهت تحقق بخشیدن به اهداف بشارت ۱۴۵۲ تاکید کرد و اظهار کرد: سازمان صدا و سیما به عنوان یک سازمان پیش‌رونده باید با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیون و رادیو، فضای مجازی و ... در این امر پیشگام باشد.

محمدزاده گفت: خانواده ها باید حفظ قرآن کریم را در سبد نیازهای خود نهادینه کنند که بخشی از این کار برعهده رسانه ملی است امیدواریم با همفکری و همکاری بخش‌های مختلف بتوانیم به این وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.

در ادامه محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، طرح ملی ۱۴۵۲ رو از کارهای ویژه رسانه ملی دانست و اظهار کرد: روابط عمومی تمام قد آماده هرگونه همکاری و خدمت‌رسانی به این طرح قرآنی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: چگونگی تعامل بهتر و بیشتر برای برقراری ارتباط مخاطبان با این طرح بررسی شده و به زودی طی دستورالعمل هایی اجرایی خواهد شد.

رنجبران ضمن تاکید بر استفاده از پل‌های ارتباطی صدا و سیما با مخاطبان جهت شناساندن این طرح به عموم مردم گفت: در سامانه ۱۶۲ بخشی مجزا برای این طرح دیده می‌شود ضمن اینکه در سایت جدید این واحد که به زودی رونمایی می‌شود، می توان فضای قابل توجهی را به طرح ۱۴۵۲ اختصاص داد.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی فراگیری بشارت ۱۴۵۲ را مهم دانست و بیان کرد: با تبلیغات گسترده در فضاهای مختلف مجازی و میدانی و به ویژه شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون می‌توان قدم بلندی به فراگیرتر شدن این طرح برداشت.

وی در پایان عنوان کرد: در همین راستا مسابقات امسال قرآن و عترت کارکنان صدا و سیما با محوریت حفظ جزء سی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

لیایی دبیر طرح ملی قرآنی بشارت ۱۴۵۲، حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما، سالم مدیر تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی رسانه ملی و یوسف دبیر مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی از دیگر حاضران این جلسه بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.