یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

انتصاب مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه ۴ سیما

انتصاب مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه ۴ سیما

سینماپرس: با حکم سید شهرام فرزین فر مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما، یحیی مظهری به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، سید شهرام فرزین فر طی حکمی روز شنبه ۳۰ تیر، یحیی مظهری را به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار منصوب کرد.

برنامه ریزی، تخصیص بهینه مالی و نیروی انسانی، تنظیم برنامه و بودجه با توجه به ابلاغیه های سازمان از جمله مواردی است که سید شهرام فرزین فر مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما در حکم خود بر آن تاکید داشته و خواستار آن شد تا دربرآورد و ارزیابی برنامه در جهت صلاح و حرفه سازمان رعایت شود.

وی همچنین بر نظارت و پیگیری اجرای استانداردها، نرخ ها و شاخص های ابلاغی تاکید کرده و شناسایی مسائل و مشکلات ساختار سازمانی را از اولویت های این سمت دانست.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما در پایان این حکم  از زحمات و خدمات زارع در طول مدت تصدی مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما تشکر و قدرانی کرده است.

در جلسه تودیع و معارفه روز گذشته شنبه ۳۰ تیر، که با حضور مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار، سید شهرام فرزین فر مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما و سعید روحی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی سیما و مدیران گروه ها و واحدهای شبکه چهار سیما برگزار شد، از زحمات زارع در دوره تصدی مدیریت این واحد قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.