دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵

میهن دوست در گفتگو با خبرگزاری سینمای ایران:

"برخورد خیلی نزدیک" به جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو می رود

میهن دوست کارگردان فیلم برخورد خیلی نزدیک

فیلم سینمایی "برخورد خیلی نزدیک" به کارگردانی اسماعیل میهن دوست در جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به نمایش در می آید.

اسماعیل میهن دوست در این باره به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: فیلم سینمایی "برخورد خیلی نزدیک" در سومین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی “سانفرانسیسکو” به نمایش در می آید. همچنین مذاکراتی برای اکران این فیلم در خارج از کشور انجام شده است و به احتمال فراوان "برخورد خیلی نزدیک" در دبی و آمریکا برای ایرانیان خارج از کشور اکران می شود.

در خلاصه داستان "برخورد خیلی نزدیک" آمده است: تصادفی در یک بزرگراه رخ می‌دهد که راننده هر خودرو آن یک خانم است. راننده خودرو عقبی در پی مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل می‌شود و به کما می‌رود و افسر رسیدگی‌کننده به ماهیت و شکل تصادف شک می‌کند.

"برخورد خیلی نزدیک" اولین فیلم بلند میهن‌دوست است و لادن مستوفی، آنا نعمتی، حمیدرضا پگاه، شاهرخ فروتنیان، سروش صحت، رامین راستاد و نرگس صفدریان در آن بازی می‌کنند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از محمد خزاعی تهیه‌کننده، فرشاد محمدی فیلمبردار، مهران ملکوتی صدابردار، شیوا رشیدیان طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح گریم، مرتضی متولی مدیر تولید، محمد نیاکان دستیار کارگردان، نغمه ارجمند عکاس و مهیار جوادیفر روابط عمومی.

جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو در روزهای 27 و 28 شهریورماه امسال (18 و 19 سپتامبر) در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود.

انتهای پیام/ن د/شج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.