شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰

صفورا پس از هفت سال از «روی پل» می‌گذرد

محمدعلی صفورا *

کارگردان فیلم سینمایی «روی پل» گفت: بعد از هفت سال امیدواریم فیلم سینمایی «روی پل» پروانه ساخت بگیرد و ساخته شود.

محمد علی صفورا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران افزود: از وقتی برخی امور صدور پروانه ساخت به اتحادیه تهیه کنندگان سپرده شد به دلیل بحث تهیه کننده و کارگردان اول مجوز فیلم با مشکلاتی مواجه شد.

وی ادامه داد: البته یکسال است خودم درگیر تولیدات تلویزیونی هستم اما آقای یحیی موید در این مدت پیگیری هایی داشته اند و هنوز به نتیجه ای نرسیده اند.

بنابراین گزارش، این فیلم سینمایی که فیلمنامه‌اش را «محمدعلی صفورا» نوشته است،داستانی فراواقعی دارد که درباره عده‌ای است که روی پل عابر پیاده‌ای می‌روند و وقتی می‌خواهند از آن پایین بیایند، می‌بینند که هیچ پله‌ای دیگر وجود ندارد.

پس از فوت ناگهانی زنده یاد فرامرز فرازمند، تقاضای پروانه ساخت به تهیه‌کنندگی یحیی منصور مؤید که پیش از این سمت مجری طرح در این پروژه را داشت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه شد اما مدت هاست که همچنان تهیه کننده و کارگردان در انتظار صدور پروانه ساخت هستند.

«محمدعلی صفورا» در عرصه ساخت فیلم کوتاه و مستند فعالیت داشته و جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است. وی فیلمهای کوتاهی چون نامه ،آب و گل و پنجره های اطراف ما را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/ ف/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.