سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷

با همکاری انجمن ایرانی روابط بین‌الملل؛

کارگاه‌های نقد و بررسی فیلم در "خانه سینما" برپا می‌شود

خانه سینما

کارگاه‌های نقد و بررسی فیلم با همکاری انجمن ایرانی روابط بین‌الملل در خانه سینما برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از خانه سینما، در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی- هنری بین خانه سینما و انجمن ایرانی روابط بین‌الملل، این مجمع کارگاهی را در 5 هفته با نقد و بررسی 5 فیلم با حضور استادان برجسته روابط بین‌الملل و علوم سیاسی دانشگاه‌های کشور و کارشناسان و منتقدان حوزه سینما مورد نقد و بررسی محتوایی و هنری قرار می‌دهد.

این کارگاه نخستین برنامه نقد و بررسی تحقیقاتی با موضوع «اسلام هراسی و ایران هراسی» است و به تمام شرکت‌کنندگانی که در این برنامه‌ها حضور فعال داشته باشند گواهی شرکت در دوره از سوی IISA و خانه سینما ارایه می‌شود.

این تفاهم‌نامه با هدف گسترش و توسعه همکاری نهادهای مدنی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و هنری در زمینه‌های باور به آزادی بیان و مرز احترام به باورهای مومنان ادیان،‌ خلیج فارس و نامگذاری تاریخی منابع، صلح و آشتی جهانی و نسبت آن با عدالت و احترام متقابل، عدالت شخصی، تروریسم و امنیت شهروندان و اسلام هراسی و ایران هراسی در رسانه‌های غربی پیش‌بینی شده است.

نخستین نشست این رشته برنامه ساعت 18 روز شنبه مورخ 18 اردیبهشت‌ماه با نمایش و نقد و بررسی فیلم "سریانا" اثر "استفان کیگان" در سالن نمایش خانه سینما واقع در خیابان بهار آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.